Bu yıl 6-28 Haziran tarihlerinde beşincisi düzenlenecek olan İstanbul Shopping Fest, kentin tarihi geçmişini, kültürünü, mutfak sanatını alışverişle buluşturarak, unutulmaz bir ‘İstanbul’ deneyimi yaşatmaya hazırlanıyor.

 İstanbul Shopping Fest, sadece ekonomik değil, kültürel anlamda da İstanbul’u tanıtan ve yurtdışından çok sayıda yabancı ziyaretçi ağırlayan bir festival olma özelliği kenti alışverişte ve modada bir dünya markası yapma yolunda ilerliyor.

 6–28 Haziran tarihlerinde gerçekleştirilecek İstanbul Shoppping Fest, İstanbul Ticaret Odası (İTO), Tüm Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Federasyonu (TAMPF), İstanbul Kültür ve Sanat Ürünleri Ticaret A.Ş. (Kültür A.Ş.), TÜRSAB Türkiye Seyahat Acentaları Hizmetleri Ticaret Limited Şirketi ortaklığı ve Platform Başkanlığı İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş, İcra Kurulu Başkanlığı ise İstanbul Ticaret Odası Başkanı İbrahim Çağlar tarafından yürütülüyor.

 ISF kapsamında yapılacak olan etkinlikleri ve işbirlikleri hakkında bilgi vermek amacıyla düzenlenen basın toplantısında İstanbul Vali Yardımcısı Yakup Vatan,İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı ve İSF Platform Başkanı Kadir Topbaş ile İstanbul Ticaret Odası Başkanı ve İSF İcra Kurulu Başkanı İbrahim Çağlar bir araya geldiler. Toplantıda OTİAD’ı temsilen Yönetim Kurulu Üyesi Tamer Pala ve Genel Sekreter Sami Kurt da hazır bulundu.

 Alışverişin başkenti İstanbul

 Toplantının açılış konuşması İstanbul Ticaret Odası (İTO) ve İSF İcra Kurulu Başkanı İbrahim Çağlar tarafından yapıldı.  Çağlar konuşmasında, “İstanbul Shopping Fest’te  mesele turistin sadece gelip alışveriş yapması değil. Asıl mesele şehrin ruhunu hissetmesidir, tarihle, kültürle, inançla ve medeniyet örnekleriyle dolu bu şehri gerçek anlamda yaşamasıdır” dedi.  Çağlar sözlerine, “Tarihle, kültürle, inançla ve medeniyet örnekleriyle dolu bu şehri gerçek anlamda yaşamasıdır. Bunun için biz İstanbul Shopping Fest’e gelecek olan ziyaretçilere yaşayabilecekleri en güzel İstanbul Deneyimi’ni vaat ediyoruz. Dolayısıyla, taksicisinden sokaktaki simitçisine, küçük esnafından tutun da AVM’lere kadar herkesin bu işin içinde olması çok önemlidir” şeklinde devam etti.

 İbrahim Çağlar, “Bunun için geçtiğimiz yıldan itibaren festivalin tam manasıyla şehrin kılcal damarlarına kadar nüfuz etmesi için gayret sarf ediyoruz. İstanbul Shopping Fest, paranın, kültürün, sanatın ve alışverişin başkenti olma yolundaki İstanbul için atılmış çok önemli bir adımdır” diye konuştu.

 İstanbul, dünyanın gözbebeğidir

 İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı ve İSF Platform Başkanı Kadir Topbaş ise yaptığı konuşmada, İstanbul’un doğasıyla, boğazıyla, tarihi ve kültürel eserleriyle, ekonomisiyle, sunduğu kozmopolit ortam ile tüm dünyanın göz bebeği olduğunu söyleyerek şehrin bu özelikleriyle dünyaya taşıdıklarını ifade etti. 2019 yılına kadar İstanbul’daki kongre salonlarının dolu olduğunu ifade eden Topbaş, İstanbul’un marka değerini yükseltmek için var güçleriyle çalıştıklarını belirtti.

 Kadir Topbaş sözlerine, “Shopping Fest de İstanbul’un bu alandaki gücüne güç katıyor. Bu festivalde olduğu gibi sürekliliği olan organizasyonlar, şehrimizin marka değerine önemli katkı sağlıyor. Bu değeri etkili ve kalıcı hale getirmeyi amaçlıyoruz. Bu organizasyon ile üreticilerin daha fazla tüketici ile buluşmasını ümit ediyorum” şeklinde devam etti.

 İstanbul’da alışveriş İstanbuldur!

 Festival, Türk Hava Yolları (THY), Coca Cola Türkiye, TAV Havalimanları, İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı (İSG), Mall of İstanbul, EgeYapı Group, Betek-Filli Boya ve Power FM sponsorluğuyla gerçekleştiriliyor.

 Yapılan basın toplantısında, İstanbul Shopping Fest’in tanıtım filmi de gösterildi.  İstanbul’un tarihi ve kültürel zenginliklerinin alışveriş ile harmanlandığını ve ancak İstanbul’u anlatabildiğimiz ölçüde marka yapabileceğimizi vurgulayan film “İstanbul’da alışveriş İstanbuldur” sloganını taşıyor.

 “Efsane indirim” yine efsane olacak

 Festival’in açılış etkinlikleri çerçevesinde yapılacak havai fişek, su ve ışık gösterilerinin yanı sıra 23 gün boyunca İstanbul’un farklı merkezlerinde konserler, ünlü tasarımcı ve mankenlerin yer alacağı defileler ve sokak partileri gerçekleştirilecek.

 İstanbul Shopping Fest’in gelenekselleşen “Efsane İndirim” günü, Mall Of İstanbul bünyesinde 12 Haziran’da yapılacak. Sabah saat 10.00’dan gece 24.00’e kadar açık olacak Mall Of İstanbul’da o gün alış veriş severleri çeşitli sürprizler bekliyor olacak. 

 Her yıl olduğu gibi bu yıl da İSF kapsamında, yeme-içme, hazır giyim, hizmet gibi birçok sektördeki mağaza, “Konsept İndirim Günleri” gerçekleştirecek. Sağlanan fiyat avantajlarıyla İstanbul’un yerli ve yabancı konuklarını mutlu edecek indirim günleri şöyle: 13 Haziran Kozmetik Günü, 14 Haziran Çocuk ve Eğlence günü, 20 Haziran Evini Güzelleştir günü, 21 Haziran Teknoloji Günü, 27 Haziran Jean Günü, 28 Haziran Ayakkabı Çanta Günü.

 Bir ev ve bir araba Shopping Fest’ten…

 İstanbul Shopping Fest (ISF) kapsamında, 23 gün süresince kredi kartı ya da banka kartıyla yapılan 50 TL’lik her alışveriş, çekilişe bir katılım hakkı sağlayacak. Kampanyada katılımcılara EgeYapı Group’dan bir ev ve bir Mercedes Vito hediye edilecek. Festival süresince devam edecek kampanyanın talihlileri  İSF’nin sonunda noter huzurunda yapılacak çekilişle sahiplerini bulacak.
0 CommentsClose Comments

Leave a comment

Bilgi İçin

Telefon: +90 212 231 92 85
Faks: +90 212 231 89 46
otiad@otiad.org.tr

Haber Bülteni Aboneliği

OTIAD © Copyright 2024. Tüm Hakları Saklıdır.

Haber Bülteni

En yazılar ve güncellemeler e-posta adresinize gelsin.

Söz veriyoruz, asla spam yapmayacağız :)