Konu

: Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) kullanım zorunluluğu

09.03.2018

ÜYELERİMİZE DUYURU
(2018/6)

 

Değerli Üyelerimiz;

            Ekonomi Bakanlığı’nın konu ile ilgili yayınlamış olduğu genelgeler bağlamında İTKİB Genel Sekreterliğinden alınan bir yazıda;

Yürürlükteki Devlet Yardımları kapsamında yapılacak destek başvuruları için firmaların belgelerini elektronik imzalayarak Kayıtlı Elektronik Posta(KEP) adresi üzerinden yapmalarının zorunlu hale geldiği bu çerçevede;

31.03.2018 tarihinde itibaren e-imzasız ve KEP adresi üzerinden yapılmayan başvuruların dikkate alınmayacağı ifade edilerek;

Kep üzerinde gönderilen başvurularda gerekli tüm belgelerin firma yetkilileri tarafından
elektronik imzalı olarak ibrazının zorunlu olacağı belirtilmiştir.

Bu itibarla; konuyla ilgili firmaların gerek e-imze sistemlerini kurmak gerekse de KEP adreslerini kurmak gerekse de Kep adreslerini aktif kullanmak için gerekli hazırlıkları 31 Mart 2018 tarihine kadar tamamlamaları, mağduriyet yaşamamaları adına büyük önem taşımaktadır.

Bilgilerinize önemle rica olunur.

 

      Saygılarımızla,
Mertgün Elmas
Genel Sekreter

 

Not: Ayrıntılı bilgi için İTKİB Genel Sekreterliği Devlet Yardımları Şubesini arayabilirsiniz.